söndag 21 mars 2010

Morning!

Igår var vi hos finaste M och fikade. HAn och jag har alldeles annorlunda syn på vad som är nyttigt, så NATURLIGTVIS hamnade vi en diskusison om en så bisarr sak som honung. Han påstår sig tycka att det är bland det nyttigaste som finns, jag anser att det ÄR nyttigare än vanligt socker, fast ändå inte bra. Ni ser ju! Jag har inget liv. Är faktiskt förundrad över vilket tålamod han har.

Barnen hade kul där som vanligt byggde kojor och slet i madrasser och han lät dem hållas, en annan bara SHIT! vad mycket att städa, men han cool-lugn, de är barn låt de hållas! Sagt och gjort de fick hållas.

Idag har jag och barnen  bjudit upp oss till exet för söndagsmiddag. Kul med snälla ex.

Jag var såå sötsugen igår hela dagen det var riktigt jobbigt när Ludvig och Love satt o smaskade, Men men jag härdade ut och åt inget. Jag läste igår att sockerberoende ligger hela tiden latent så man blir aldrig "av" med det, vilket gjorde mig lite sorgsen, då jag undrar om man kommer att få ha detta hela livet?

Ok nu kaffe och surfande, sedan måste jag ta tag i min lägenhet.

Hemska vad många som har maginfluensa förresten.!

Ha en skön söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar