fredag 19 mars 2010

Godmorgon.

Igår stod jag verkligen och lagade mat heeela dagen, men nu har jag mellanmål till hela helgen(ostkaka), och lunch tills idag (fisk). Barnen vill säkert ha korv på maxi idag..

Våra planer för idag ser som sagt ut så här; Måste till maxi och se om de har fiberhusk, så att jag kan baka LCHF bröd. Är grymt sugen på smörgås och har hittat ett bra recept. Sedan måste jag köpa deras ekologiska kokos, för den innehåller minst kolhydrater.

Annars ska jag försöka städa av lite här hoppas verkligen att min energi återfinns, snarast! Vill också ut och promenixa en långrunda idag, ska försöka klämma in det.

Svårt med middagar på helgen tycker jag. Vi försöker attt äta frukost senare än vanligt så at vi kan äta middag lite senare.
Nu ska jag ta på mig lite kläder sminka mig och sedan drar vi på bussäventyr..;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar