söndag 31 januari 2010

Längtar tillbaka!

Till Thailand, är evinnerligt trött på detta väder, snö snö snö och lite mer snö.

Denna helgen kan beskrivas i tre ord; Innesittande, sjukt och trött.
Ungefär så denna tråkiga helg avrit.

Jag fattar inte att alla orkar hålla på med ute aktiviteter i detta väder! Min kropp är inte skapt för detta! Barnen tycker heller inte om det, Ludvig tycker att detta kalla landet kan man enbart bo i på somrarna.

Jag och Love har haft öroninflammation, halsont och feber denna helg, inte så najs.

Denna vecka är jag barnledig så jag har köpt 4 böcker som jag ska läsa, mmm kul. Jag läser nästan ingenting när jag har barnen finns ingen möjlighet till det alls. Så det är något jag längtar efter ibland.

1 flaska rödvin ska jg också sluka nån dag tror jag. (slutar väl med ett halvt glas sen sover jag gott i soffan, som vanligt).

Barnen sover gott nu i min säng, jag v att alla fasar över attd e sover i min säng, men jag vill ha dem där. Känns tryggt varmt och mysigt, jag är väl en sådan förälder helt enkelt.

Ha dagens debatt på FL; "Jag och sambon älskade, telefonen ringde, sambon svarade, då var det hans barn som ringde"
Hon låg kvar i sängen kåt och dann, medans han tröstade sin son sedan tidigare som hade bråkat med sin mamma. Ja ja ja, det var såååå synd om henne. Frågan är väl snarare; Vem fan svarar i telefonen när man har sex?, och om man nu gör det så kan det ju inte vara särskilt bra? Eller?

Vi bor i ett enda stort ego-samhälle, alla ska sköta sig själva, klara sig själva och aldrig visa sig svaga.
Har ni inte tänkt på hur hårda vi är mot andra människor? Jag har tänkt mycket med, och jag är sannerligen inte perfekt, men jag jobbar på det iaf. Jag ska bara tänka snälla tankar imorgon och bara le och vara trevlig imorgon, så ska jag se om det fungerar.

Nu ska jag göra, ingenting. Packa gympakläder till Ludvig. Gonatt kära ni.

Massvis av kärlek/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar