måndag 18 januari 2010

Vi är vakna...Knappt.

Gud vad det tar emot att gå upp på morgonen... Jesuus! Vi har aldrig haft sådana här problem.
Idag blir det städ, röj och tvätt måste ha det prima inför att jag åter igen börjar skolan imorgon.
Ska ringa ett samtal idag och se om jag kan få en praktikplats, det skulle vara suveränt, naturligtvis. Nu skiter jag i vad det är för jobb jag får, bara det är ett jobb.

Idag börjar min två veckors diet, he he. Ska köra igång med naturdiet i två veckor enbart det och frukt/grönsaker. Sedan efter två veckor ska jag börja äta lite mat, kombinera med naturdiet. Jag är som sagt skeptisk, men jag tror att man behöver en rivstart. Vi får se om jag kanhålla det. Tråkigt kommer det bli iaf ;-)))))))

Nu lämna barnen snart på skola/dagis, hem och röja o plugga in det sista.... Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar