tisdag 12 januari 2010

Tänker!

På min bästa vän som är så modig som genomgår en GBP idag. Tänker på henne och VET att hon kommer lyckas.
Jag tycker att det är en bra metod när man lider, har kämpat och mår piss av sin vikt. Jag vet att jag BORDE göra alla de där ovanstående sakerna själv, men det gör jag inte- Jag kanske är konstig..Men så är det.

Jag är med dig hela dagen i dag allra bästa vän- som jag kommer alltid finnas där för. (Känner mig nästan lite nervös för hennes skull idag).

Idag är jag ÄNNU mer motiverad att flytta iväg härifrån. Vill Vill Vill, det så innerligt!!!!!

Kram, nu måste jag plugga....

1 kommentar:

  1. Linda har du frågor så bara hör av dig =) finns oxå en sida som heter www.viktop.se där finns massor bra saker å läsa men oxå en massa hysteriska människor som målar fan på väggen & e allmänt dryga !! det kan gå åt pipsvängen men för de flesta går det bra för !!! e ett helt nytt liv detta & ja älskar det =) Kram kram

    SvaraRadera