måndag 18 januari 2010

Bättring Linda, Skärpning!

Måste ta tag i bloggen nu., känner att innan var jag så bra på att hitta tid till att blogga men nu? Nja jag bara latar mig.

Är inne i en depp igen nu, känner mig deppig och orkeslös och vill helst inte göra något typ. Jo jag vill jobba! Är så innerligt förbannat trött på detta nu så jag kräks. Vill verkligen sätta igång med aktivt jobb, jobba häcken av mig och känna att jag lever.

Mina mål är att helst jobba heltid from feb-december, så jag har råd att åka till Thailand och vara där i en månad denna gång.
Jag trodde inte att barnen skulle bli så kära som de blev, Ludvig vill inte ha på sig en massa kläder, han vill inte gå ut. Ingen av de vill gå till dagis/skola utan de vill vara hemma!? Det senaste är mycket märkligt, men det är klart vi har varit hemma i 4 veckor tillsammans.

Jag slarvar med maten också, har ingen lust att äta, utan käökar mest clementiner och blodapelsiner (tack Lina för det.......;-)), nyttigt javisst, men man måste äta MAT med....
Och nej jag är INTE gravid men jag har nojjor iaf. He he he.

Nu ska jag fortsätta surfa runt lite, sedan slänga mig i soffan. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar