tisdag 8 december 2009

Ingen bra dag idag alls...

Känner mig nere, trött på allt och alla. Känner hur negativiteten pyser ur mig.

Idag så har jag inte gjort mycket alls men det mysigaste av allt var när vi alla 3 trängde ner oss i badkaret och badade tillsammans. Vi struntade i Bolibompa och bara var där i badkaret en stund. Känner att man inte har tid att prata diskutera så mycket som man vill med sina barn. När jag och Ludvig går till skolan brukar vi annars ha lite djupa diskussioner om ditt och datt, idag hade vi försovit oss dock så det blev ingen diskussion. :-(

Hämtade min son på fritids med ett stort rött märke runt hela ögat, kommer att bli en snygg blåtira lagom tills vi ska åka till Thailand. ( Han hade fått en innebandyboll där).
Stackars barn.

Mycket kärlek får jag av båda mina barn just nu de visar det mer och mer för varje dag. Känns suveränt.

Dock har vi ett problem, är min förbaskade lathet! SKÄRPNING LInda.

Nu strax lägga mig o läsa, sedan sova förhoppningsvis. SOv gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar