söndag 6 december 2009

Ja här sitter man

Och väntar på att man ska börja tvätta.
Sånt som måste göras ibland.
Kan inte fatta att jag och familjen åker på semester om en vecka. Wunderbar!

Ludvig är i en helt underbar period just nu 6-åringar är det bästa som finns, han är genomsnäll framförallt mot sin lillebror. Han är så klok snabbtänkt och väldigt analytisk (trots sina unga år). Jag pyser av stolthet varje dag. Love är väl inne i en mindre smickrande period, :-) han är otroligt lik mig i sättet, högljudd och humör till max. Men jag är ändå otroligt glad att jag VÄLSIGNATS med dessa barn. ATt just dem är utvalda för mig. Jag kan gråta flera gånger av tacksamhet för att jag har just dem.

Mina barn är en gåva som jag vårdar ömt. Skäller nästan aldrig på dem längre, har ändrat mitt synsätt totalt när det gäller barnuppfostran ( jag är ingen ängel skäller visst ibland), allt har blivit otroligt mycket lugnare sedan jag ändrade mig. Allt som allt så är vi en lycklig La familia trots att våran familjesituation enligt normen inte är den idealiska, men för oss var det kanske just det som behövdes så att alla komponenter kan må bra.

Mina barn gör mig definitivt till en bättre människa.

Kärlek till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar