tisdag 31 mars 2009

Godmorgon!

Jag har sovit jag har sovit! Hela natten och barnen med! Första gången på en vecka! Jag är överlycklig!

Idag ska vi gå uuuuut! Kan ni förstå att jag är helt lyrisk att få gå ut! Har varit inne sedan i lördags så det är verkligen på tiden!

Jag hade tänkt att gå ner på Arbetscenter och kika vad de har för möbler, jag är ute efter en skänk till köket, en bokhylla och en kökslampa, och jag vill gärna blanda lite gammalt och nytt.
Sedan vill jag även gå ner till Blomstermera och titta lite på fina växter.

Vad snabbt tiden går! På fredag ska barnen till sin pappa igen :-(, denna vecka har väl inte varit nån hit eftersom vi varit sjuka, men samtidigt har vi ju slappnat av och tagit dagen som den kommer.

Nu sitter jag med mitt kaffe och min (cigg)..(snart) och försöker tänka rationaliserat, så jag får ngt gjort idag.

Imorgon ska jag på utvecklingsamtal på dagis om Love, spännande. Men vad ska dem säga? Han är ju i princip aldrig där?!

Att det skulle vara så här bra att plocka hem sina barn och bara ha dem hemma trodde jag inte! Jag njuter av varje sekund (de sekunderna jag inte skäller förstås)...;-)

Idag är det 1:a April, hur ska man lura sina barn på bästa sätt????????

So long! Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar