onsdag 1 april 2009

Wow det är vår.

Jag har shoppat idag!

Jag har köpt en slags hylla till köket i en grön färg, för 200 kr! Jag har även köpt Blekingemålad skåp/hyllsystem för 700 kr! Och jag fick det hemkört till dörren för 50 kr! Tycker jag var en alldeles utmärkt affär. (handlade på arbetscenter).

Sedan har vi införskaffat oss; 2 orkideer, en murgröna med en ampel som hänger nu i mitt vardagsrum, 1 kaktus, 1 klätterväxt och naturligtvis påskris.

Idag har vi promenerat och spelat fotboll, vi har lekt lite *sur unge och tjatig mamma leken*.
Ludvig är så tjurig nu att jag tror jag dör. Men han är ju ganska rolig med måste jag erkänna tex igår gick han runt och sa hela dagen "att här måste det justeras";-).

Nu utspelade det sig en incident att jag ville vara ifred på toa, så jag sa till han" gå in och städa på ditt rum, annars tar jag en bild på rummet och skickar in det till Rekordbyrån i klassen "världens stökigaste rum", så att alla dina kompisar får se HUR stökigt det är. Vet ni vad jag fick till svar? Ja, men jag komemr skicka in dig dit som den tjatigaste mamman i världen, och v du, du kommer att vinna! Ha ha ha snacka om att man blev alldeles tyst... Visste inte riktigt hur jag skulle bemöta den kritiken.....

Alltså mina barn är underbara.

ha det gott! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar