torsdag 2 april 2009

Utedag!

Idag har jag och barnen varit ute i 8 timmar. Japp sant! Underbart väder!
Vi har först varit på dagis och haft utvecklingssamtal om Love, och allt var som det skulle (även om han är lite sen med talet, men lille herrn är lite bekväm av sig).
Sedan åkte vi in till stan och mötte en kompis, och vi hämtade hans brorsbarn i skolan, sedan har mina barn och dem lekt hela dagen ute.

Det har resulterat i att jag bränt mig i ansiktet he he he. Det märks att man inte är van vid sooool!

Imorgon är det sista dagen med barnen, Stefan hämtar dem kl 15.
Nu efter ett år av växlande är det skönt de första två dagarna, sedan börjar man sakna dem mer och mer. Fast jag hämtar dem på måndag på dagis och lämnar Ludvig på Kyrkans barntimme. Så lite träffar jag dem allt!

Nu är jag helt slut. Soffan och kaffe och tv. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar