onsdag 1 april 2009

Godmorgon!

Alltså om någon av mina vänner tar på sig de där extremt fula haremsbyxorna från Gina Tricot, då kommer jag allvarligt att fundera på att säga upp kontakten med dem. Blää.
Tur man är fet, jag lovar att det kommer springa en massa tjejer och tro att dem är helt inne. Fast egentligen ser det bara ut som man har en överfull blöja på sig mellan benen.....

Det var länge sedan jag såg något så fult, Harmesbyxor kan vara fina men Ginas är ju ALLDELES för smala kring benen.!

Jag väntar på mitt HM paket, jag vill ha mina nya kläder, och sedan vill jag ha basketkängorna till ungarna.!

Idag blir det först utvecklingsamtal om lillskiten på dagis, sedan vara lite ute, laga lunch och sedan lite mer utgång. Funderade på att gå till Kyrkans öppna grupp idag, men jag struntar nog i det och är ute med barnen istället......

So Long! Modeexperten har talat- skit i Haremsbyxorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar