måndag 30 mars 2009

Kväll....

Nu är det kväll och barnen sover.
Nu borde man egentligen njuta av sin ensamma tid, vilket jag har otroligt svårt att göra när barnen är sjuka.
Love hostar och hostar, jag är inne och lyfter på kuddar och känner på deras pannor, är ganska nojig när de är sjuka. Jag AVSKYR feber, tycker att det är läskigt.

Själv är jag jättehungrig hade velat slänga i mig en stor portion riktig mat! Kan fortfarande inte äta, har ont i munnen. Nu sitter jag och fantiserar om knäckebröd, stekt fläsk och fläskfile'. :-)

Jag handlade kläder till mig SJÄLV! hör och häpna på HM idag.
2 par byxor, 3 linnen och 2 tröjor! Känner att det är dags att uppdatera i garderoben nu när det snart är vår!
Jag har riktiga vårkänslor vill bara ut ut ut och spela fotboll, promenera och cykla med barnen. Känns som om man lever upp lite nu.

Hoppas att vi är friskare och piggare imorgon!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar